Rate this post

مصرف قلیان تاثیرات خیلی زیادی روی ریه‌ها و قلب دارد. علاوه بر این قلیان باعث بروز بیماری‌های دیگری مثل سرطان ریه، سرطان مری، افزایش احتمال آسم و ذات‌الریه و… خواهد شد. علاوه بر مشکلاتی که در سیگار وجود دارد، بیماری‌هایی مثل هپاتیت ب (به خاطر استفاده از شلنگ مشترک) فقط مختص قلیان می‌باشد. اما تنباکوی طبیعی هوکا فروتز به دلیل عدم استفاده از نیکوتین توانسته است تا حدود زیادی این عوارض را از بین ببرد.
مصرف نیکوتین اولین عامل قابل پیشگیری مرگ در سراسر دنیا شناخته شده است. طی یک تحقیقات طولانی‌مدت در مورد تاثیر استعمال دخانیات روی سلامت انسان، مشخص شد که میانگین سنی افرادی که به صورت مستمر سیگار می‌کشند، ده سال از افراد غیرسیگاری کمتر است. نیکوتین چه در سیگار و چه در قلیان شیوع بسیار بالایی دارد و به دلیل در دسترس بودن این نوع دخانیات تصویر می‌شود که عوارض آن کمتر از انواع دیگر مخدر است اما به هیچ وجه این باور واقعیت ندارد. به همین خاطر ما با اختراع تنباکوی هوکافروتز تلاش کرده‌ایم عوارض ناشی از مصرف قلیان و نیکوتین را جای ممکن کاهش دهیم.
برای ساخت تنباکوی طبیعی هوکا فروتز از میوه های 100 درصد طبیعی و تازه استفاده می‌شود و به همین خاطر شما می‌توانید (برای مثال) حتی این نوع تنباکو را به سادگی بخورید. یکی از عوارضی که ممکن است بلافاصله پس از کشیدن قلیان مشاهده کنید، سردرد است. دلیل این سردردها معمولا به دلیل میزان نیکوتین و قطران بالای موجود در تنباکو است اما در تنباکوی هوکافروتز از هیچگونه نیکوتینی استفاده نمی‌شود و به همین خاطر شاهد سردرد و سرگیجه نخواهید بود.
محصولات هوکا فروتز بدون نیکوتین، قطران و با استفاده از میوه های طبیعی و تازه تهیه می شود که ضرر مصرف قلیان را به کمترین حد خود رسانده است.
یکی دیگر از خصوصیات جالب هوکا فروتز که به تازگی اختراع و به ثبت رسیده است این است که شما می‌توانید به مدت دو ساعت مداوم بدون اینکه تنباکو بسوزد از آن استفاده کنید. این تنباکو در بیش از 20 طعم مختلف به بازار عرضه شده است و رایحه بسیار مطبوعی هم دارد که باعث می‌شود افراد دیگری که در اطراف شما حضور دارند به خاطر بوی ناخوشایند دیگر تنباکوهای خشک و مضر قلیان، اذیت نشوند.